26 Şubat 2015 Perşembe

IŞIKLI KEÇE PANO

            Allahım, şu soğuklardan gönüllerimiz de mi soğudu ne? İnsanlar neşesiz, mutsuz ve ruhsuz
gibi.  Bahar gelse de etraf çiçek, böcekle şenlense, insanların içleri kıpır kıpır olsa. Ben baharda
dünyaya geldiğim için midir bilmem ama, her ilkbahar yeniden doğarım sanki, baharın kokusu,
ılıklığı bir başka alemlere götürür beni, kendimi daha bir genç, daha bir mutlu, daha bir enerjik ve
daha bir güzel::))  hissederim. İnanıyorum ki, herkes de benim gibi hissediyordur. 2-3 gündür cemre
havaya düştüğünden beri, Ege ısınıyor sanki. Hadi inşallah biraz daha ısınsın artık. 
Soğumuş yürekler neşelensin istedim ve koridor duvarı için yaptığım, yaparken yorulduğum ama
 keyif aldığım, şimdiye kadar ortaya çıkardığım favori işlerden biri  olarak gördüğüm ışıklı keçe
panomu paylaşmak istedim.

        İlk başlarda bu kadar güzel bir iş çıkacağını düşünmediğimden sanırım,  fotoğraflarını
çekmemişim. o zaman anlatayım size. Kalın o eski keçeler var ya, işte onlardan aldım 1 m. kadar.
Üzerine beğendiğim bir deseni çizdim. Desene göre seçtiğim renklerde tiftik keçeler de aldım.
İnternette yaptığım araştırmalar doğrultusunda bir keçe iğnesi olduğu öğrendim, ama bulmak ne
mümkün, Hoşgün tuhafiye Ali abiye sipariş verdim, gerçi o da bilmiyormuş "araştırayım" dedi. Eee... tabii küçük yerde yaşamanın dezavantajı bu, aradığını her zaman bulamıyorsun. Neyse uzunca bir
 bekleyişten sonra keçe iğnem geldi. Aman ne mutluyum, ne mutluuuu...

             Başladım desenlerin üzerinden tiftik keçeleri çakmaya, keçe iğnesinin 5 tane iğnesi var, yani
bir vuruşta 5 kez tiftik keçeyi normal keçeye çakmış oluyorsunuz



                            










                                                    Desen ortaya çıkmaya başladı.



                                                     Tiftik keçeleri çakma işlemi bitti.



                   Bu aşağıda gördüğünüz de, ağaç dallarından yaptığım çerçeve. Bu ağaç dallarını da Ömer
 ve Emine MENEK  kardeşler buldu bana. Sağolsunlar bu dalları az tarif etmedim onlara, zira çok
sağlam olması ve kolay kolay kırılmaması, eğilmemesi gerekiyordu  ve onlar da bulup getirdiler.
Dalları temizledim, yaktım ve biraz da eskitme boyası ile eskittim. Eşimin de yardımıyla bu
çerçeveyi yaptık.





                                     
                                        Keçe panomu, çerçeveye kırnap ipi ile birleştirdim.





Pano bitti, ben onu aldım elime sağa sola çeviriyorum, aşağı yukarı kaldırıyorum, yani panonun
 bitişini kendimce kutluyorum, derken, elimdeki pano avize ışığının altına denk geldi ve gördüm ki,
arkasını ışıklandırırsam desenler daha bir güzel görünecek ve şimşekler çaktı kafamda. Tamam şimdi
çalışma zamanı zavallı Mustafa'nın:))) Ve sevgili eşim " olur " dedi, "  o zaman ben  led ışık için bir
hat yaparım duvara"    beklenen güzel sözcükler bunlar...:)))



                                                                    Mustafa iş başında

 


                                                              Hat montajı yapıldı


                                                                Kontrolleri yapıldı



                                                                 Pano montajı yapıldı


                                            HADİ BAKALIM, İYİ SEYİRLER SİZE...            









E-posta Takibi

Çeviri