29 Haziran 2018 Cuma

WC KAPILARINA



Calypso Dikili Cafe için wc kapılarına tabelalar yaptım. Önce beğendiğim renkli resimlerden ikişer tane çıktı aldım. 


 Evin döşemesinden artan laminant parçalarını kestim. 


Boyadım.

Resimlerin birer tanelerini bu boyanmış ahşaplara yapıştırdım.



Elimde kalan ikinci resimlerle hamur kabartma çalıştım. 

      


Resimlerin kenarlarına da bu hamurdan çerçeve yaptım

   

                                               

Eski bir kumaş parçası vardı evde, onunla kadın resmindeki şapkaya süs yaptım.

                  



Bu küpenin tekini kaybettim, bunu da atmaya kıyamadım. Şimdi işe yarama zamanı...

           





Çok cici oldu...


Veeee... Calypso Dikili Cafedeki  Wc kapısına astım.

 



 Bunlar da yine aynı yöntemlerle yaptığım tablolar. Lavabo harika oldu.

















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çeviri