24 Aralık 2017 Pazar

YILBAŞI SÜSÜ


Yılbaşı için evde kendimiz de süsler hazırlayabiliriz. Hem de yine atıl malzemelerden. Önce yıldız şeklinde kartonları kesiyoruz. Ben kullanılmış kolilerden yararlandım.



Yıldız şeklini vermek için resimde gördüğünüz gibi cetvel ve makas ucuyla kıvrılacak yerlere çizikler atıyoruz.




Ve işaretlediğimiz yerlerinden kıvırıyoruz.


Yıldız şekli oluştu

Düz bir kağıdın üstüne silikon yardımıyla yapıştırıyoruz.

Böyle iki tane hazırlıyoruz

iki parçayı birleştiriyoruz.



Elde ettiğiniz yıldızları istediğiniz renge boyayabilirsiniz, ben bir kısmını kırmızıya boyadım. 




Üstüne şeffaf yapıştırıcı sürüp, sim döktüm. 


 Bir kısmını da antik altın rengine boyayıp, simledim. 








Hadi yerlerine asalım.





Daha zamanınız var, siz de yapabilirsiniz. Hadi kolay gelsin. :))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Çeviri